måndag 19 mars 2012

Facebook needs me!

Lotta: Jennie, du kan läsa på läxor nu så länge jag lagar maten, maten är klar om en kvart
Jennie. Jåå, ja sko ju ha henda redan före men då va jag på facebook...
Lotta: hmpf..... jaha....
Jennie: FACEBOOK NEEDS MEE!

Datorn är något som stressar mig mycket. Jag försöker att undvika den, den skadar mer än gör gott. För mig blir den ett stressmoment. Blir även stressad när jag ser folk som sitter och pillar på telefonen dagarna i ända. Ta bort blicken från alla onödiga teknikprylar och fånga dagen istället. Fattar inte folk hur mycket de går miste om? Har en Facebookpaus nu. Får endast vara inloggad en liten stund på kvällen. Å det känns bra. Jag behöver inte onödiga stressmoment. Böcker är mycket trevligare just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar