måndag 24 januari 2011

Day 19 – Something you regret . Day 20 – This month.

Day 19. Det finns så många saker som jag ångrar, men kommer inte på något speciellt att skriva om. Jag gör/säger ofta saker som jag senare ångrar, och mår fruktansvärt dåligt efteråt. Har svårt att lägga saker och ting bakom mig och gå vidare.

Day 20. This month:- Har jag haft jullov
                               - varit med kompisar och pojkvännen
                               - festat
                               - slutat med 2 dåliga vanor! :)
                               - Hållit mitt nyårslöfte, dvs. börja gymma regelbundet, och
                                  överlag röra på mej mer!
                               - varit förbannad på snön!
                               - Tagit andraskedet! *yes finally*
                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar