torsdag 25 november 2010

Day 3. Your parents.

Jag älskar mina föräldrar, de är bäst i världen, men tyvärr finns Mamma inte här med oss, men nog älskar jag henne lika mycket ändå. Försöker intala mig själv att Mamma sitter någonstans "där uppe" och vakar över Jennie och mig, hon är vår skyddsängel <3 Min pappa och mamma har alltid kommit bra överens, minns aldrig att de skulle ha bråkat någon gång, och jag och min syster har fått växa upp i ett hem fullt med kärlek och trygghet. Trots att delar av tryggheten försvann när mamma dog så klarar vi oss ändå bra. Pappa har så bra humor samtidigt som vi kan tala om alla världens bedrövelser och dylikt, och sen skratta oss igenom bedrövligheterna. Jag vet inte vad mer jag ska skriva, men iallafall, Pappa är bäst <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar