söndag 11 november 2012

why do we even care?

Alltså varför bryr vi oss så mycket om vad andra människor tänker och tycker? Varför är det så svårt att köra sitt eget race? Varför tänker man egentligen på andra och vad de ska tycka om en? Livet går ju ut på att man ska göra det man blir lycklig av själv, och de andra som har något att säga ska hålla sin käft och inte kommentera andras val. Usch vad jag hatar att vara den osäkra personen som bryr sig om vad andra ska tycka. Jag måste ändra på det. Jag måste sluta bry mej.

3 kommentarer:

  1. jag har alltid tyckt att du är en så go flicka med ett gott o varmt hjärta.kanske du måsta bli vuxen på en dag.det är ju inte så lätt.hoppas att du har de bra,trots tråkigheter,med allt som händer.kram från faster som tänker på dej varje dag.

    SvaraRadera
  2. Nå he var jobbit tå man bryr se fö myki i ader å lägger sej själv åt sidan. Jag e för snäll. Sko måst ender på he så ja själv sko byri må bättre. Kram

    SvaraRadera
  3. Börja tänk på va do ha skriva på under "om mig" jär på bloggen diin. "Tänker ofta för mycket på andra än på mig själv, vilket ofta straffar sig." ja ha int märkt att do sko tenk fö myki på aader som i att all ska ha e bra på tiin bekostnad, utan mejr he att do fondäärar va aader tycker om te. Lösenordi ti slut ti bry se i va aader tycker e en god SJÄLVKÄNSLA! Mia Törnbloms samlade tankar om självkänsla e en jättebra bok, lääääs! tråor do sko fåå myki ut åv ti läsa han. Han finns på bibban i nyykaabi.

    Irene

    SvaraRadera