tisdag 4 januari 2011

Mitt år 2010. Del 2 (April-Juni)

 I April köpte jag digikamera och körde omkring i jeppis hela häljerna med kompisarna för att fördriva tiden
 och jag jobbade både vid Hagalund och Rådhuset hela April. Hade jobb alla dagar och det var stressigt!
 Sista veckan i April smet jag iväg till London med mina vänner!
 I London firade vi Polinas födelsedag i en park. Vi hade cupcakes som tårta :P
 Det var soligt och varmt nästan hela tiden, och Londonresan är bästa resan hittils :)
 vy...
 Manni och jag på upptäcksfärd i London sent på kvällen
 Cassandra och jag träffade Jim Carrey..... :P
 En tuff brud ;)
 Parkerna i London såg ut såhär :)
 En vecka efter att jag kommit hem från London, fick jag åka med som förälder till skolmusik 2010 i Åland, för att pappa inte kunde fara p.g.a cancern
 En bild från Maj, lilla jag hade här gått ner nästan 7 kg, och hade inte mycket energi för något pga den stränga dieten, vilket var ett måste efter allt godisätande när jag läste till studentskrivningarna. Pia dietade också så vi spelade mycket pleikka i april och maj för att energin räckte inte till promenader osv. . Dietade för attjag skulle slippa i studentklänningen.
 Här fick jag ÄNTLIGEN vita mössan :) (och klänningen var lite för stor....) Fick inflammation i stora bröstmuskeln och bicepsen efter allt städande inför studentfesten.
 Jag hade studentfesten samma dag jag fick mössan, och hade fler än 80 gäster, kan tyvärr inte lägga in bilder på alla ;)
 I början av sommaren var vi en sväng till tuuri. Min syster är "bilproffssovare"
Å ibland var jag trött efter allt jobbande, shoppande och festande osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar