torsdag 30 december 2010

Day 16. Your first kiss.

Ehm min första kyss var något som inte betydde så mycket. Minns första kyssen, det var en sommardag, pojken var en av mina bästa vänner. Jag vet inte varför eller hur vi kom på att pussas, men först övade vi en gång, och sen sa pojken åt sin pappa: Se va Lotta och jag kan! Och så pussade vi varandra på munnen. (hehe lite generande, undrar vad pappan tänkte och tyckte xD).
Ett annat tillfälle då man pussats utan känslor involverade var när man lekte ryska posten på kalas, men det tycker jag att inte räknas :P

Min första riktiga kyss var underbar, när jag insåg att pojken jag var kär i var kär i mej också :) Vi låg i soffan bredvid varandra, och mittiallt pussades vi, Pia låg i en annan soffa 2 meter ifrån oss, och vi trodde att hon inte såg :P Det var så spännande så skoj och så underbart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar