måndag 27 december 2010

Always alone

Har mått väldigt dåligt de senaste veckorna. Kan bero på att jag har insett att jag är ensam. Oavsett hur många underbara vänner och hur underbar familj jag än har så är jag endå ensam. Det är jag själv som måste fightas med mina demoner och olika helveten, det är jag som måste ta mig igenom olika saker helt själv, kan inte räkna med att det alltid ska finnas någon som hjälper mig. Förut har jag anklagat exempelvis pojkvännen, att det är hans fel att jag känner mig ensam för att han arbetar hela tiden och kan inte vara med mig så ofta som jag vill.. Men nej jag är ensam, ensaaam, ensam... kommer alltid att vara det. 1-0 till den kalla verkligheten igen då...
Försöker att kväva ensamheten. Det går int... Är det fel att ha hunden som viktigaste tröst?....

3 kommentarer:

  1. men nosen :( <3 massa, många, tusentals kramar till dej <3

    SvaraRadera
  2. Kanske ja måst sluta arbeta så man aldrig kan försörja en familj, problem solved. Ja lovar varken du eller jag sku bli gladare av he...

    SvaraRadera
  3. My love, nu missuppfata du nog något. Ja menar: Jag har insett att he e itt na skillna,ho ofta vi än sko råkas, fasst du sko vara me me 24/7 ele nan ader sko vara he så e ja entå ensam,he e jag SJÄLV som måst lär mej klar saker sjölv, he e jag som e fasst me tankarna å funderingan och he e jag som måst ta mej ur e på egen hand, visst du kan hjälp me genom att finnas tär för me men du kan alder få bort det faktume att vi alla e ensamma å har myki som vi sjölva måst klar av

    SvaraRadera