söndag 28 november 2010

Day 6. Your day.

urk passar bra som beskrivning.. Vaknade klockan 7 av att det kändes som att hela världen gungade i en gungstol. Jag var sur och ville sova men men... Var smått sur på att pojkvännen som låg bredvid mej alltid sover så himla bra trots eventuell krapula och dylikt. Vi steg upp ur sängen en halv 10 tiden och åt morgonmål, vilket tog mycket lång tid p.g.a. biverkningar från gårdagen...
Efter att gulla farit till jobbet ringde Pia, och vi konstaterade att vi båda mådde lika "bra" och jag sa att jag skulle fara till hennes (det tog bara 2½ timme innan jag kom mig iväg dit...). Sen vid Pias så satt vi och tittade på film och försökte ära bort illamåendet men det gick inte så bra, skottade sen snö åt Pia och sen gick jag hem. Nu har jag suttit och tittat på tv i flera timmar, men det är väl så en riktig krapula dag ska se ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar